Summer on tumblr #3

Heii !! Wow, właśnie zobaczyłam na datę dodanego prze ze mnie ostatniego posta. Jestem w ciężkim szoku xD Ten czas tak mi szybko zleciał,...

Heii !!
Wow, właśnie zobaczyłam na datę dodanego prze ze mnie ostatniego posta. Jestem w ciężkim szoku xD Ten czas tak mi szybko zleciał, mam wrażenie jakby miną dopiero pierwszym miesiąc wakacji. A to już koniec... nie zdążyłam nawet odwiedzić poniektórych członków mojej rodzinki. Jakby jeszcze wakacje można byłoby przedłużyć tak o 2 tygodnie, było by idealnie <3 Ale niestety, takiej możliwości nie ma, nad czym pewnie większość z was tak samo jak ja ubolewa. Mam nadzieję, że wykorzystaliście te wakacje w 100 % i że macie masę zdjęć, a jak nie to wspomnień z nich. A dzisiaj przygotowałam wam już ostatniego posta z serii " summer on tumblr ". 
























You Might Also Like

0 komentarze

Obserwatorzy