130715

Heii !!  Dawno mnie tu nie było. Szczerze mówią myślałam że w wakacje będę miała więcej czasu na zrobienie zdjęć, okazuje się że ciągle m...

Heii !! 
Dawno mnie tu nie było. Szczerze mówią myślałam że w wakacje będę miała więcej czasu na zrobienie zdjęć, okazuje się że ciągle mi coś stawało na drodze, jak nie pogoda to wyjazd, jak nie wyjazd to nie miał mi kto zrobić zdjęć. Jutro jadę do przyjaciółki na noc, planujemy zrobić kilka zdjęć, mam nadzieję że nie będzie padać jak pokazuje w pogodzie. Ale jestem dobrej myśli. Za około tydzień ( dokładniej tydzień i dwa dni - 22.07 ) jadę na obóz taneczny i raczej nie będę brała aparatu ze sobą bo wątpię że będę miała czas. Oczywiście wszystko będzie relacjonowane na moim 
snapchacie  ( alexxis-blog ) i instagramie ( krawczyk_aleksandra_), więc ZAPRASZAM :) 



fot. Natalia Zagórska 



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Też zawsze myślę, że będę mieć na wszystko czas w wakacje, ale nigdy nie starcza mi go.
    Dobrze się baw na obozie.
    Blog mi się podoba- szczerze obserwuję.

    Zapraszam -> hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy