250117

Heiii ! Już połowa ferii zimowych za mną,  strasznie nie chcę żeby się kończyły. Pierwszy tydzień dość intensywny ponieważ spędziłam go...

Heiii !

Już połowa ferii zimowych za mną,  strasznie nie chcę żeby się kończyły. Pierwszy tydzień dość intensywny ponieważ spędziłam go w Bielsko-Białej na obozie tanecznym. Mimo choroby którą zawładnęła większością uczestników, było SUPER. W drugiej połowie ferii mam zamiar wykorzystać mój wolny czas na nadrobienie wszystkich zaległości, uporządkowaniu poniektórych rzeczy i zaplanowaniu ( w miarę możliwości ) najbliższego miesiąca. Póki co wszystko zmierza w jak najlepszą stronę. 

A wy jak spędzacie / macie zamiar spędzić swoje ferie ? 
























You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetna stylizacja !!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na feriach byłam już na początku stycznia w Austrii (http://reginaboguckaaa.blogspot.com/2017/01/auffach-wildschonau-czyli-ferie-2017.html tu masz link jakbyś chciała poczytać) Aktualnie na uczelni mam wolne do 12 lutego więc jeśli praca pozwoli może gdzieś się wybiorę. Bardzo ładne zdjęcia, masz cudowne włosy aż zazdroszczę :D Oczywiście zacznę Cię obserwować bo bardzo mnie ciekawi na jakie tematy będziesz tutaj pisała :D Zyczę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i stylizacja! Ja swój pierwszy tydzień ferii niestety przesiedziałam w domu.

    Pozdrawiam, www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia :) bardzo podoba mi sie plaszczyk...gdzie kupilas? :)
    zapraszam do mnie na nowego posta :)
    Diversity...czyli kazda kultura ma swoje nawyki i zwyczaje :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/26/diversity/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie klasyczne,ładne stylizacje :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obóz taneczny - zawsze o nim marzyłam, niestety moje umiejętności kończyły się zawsze na podpieraniu ścian podczas szkolnych dyskotek czy wesel.
    Stylizacja jak najbardziej na +

    Co do ferii, jako że zachodniopomorskie mam je jako ostatnia. Cóż w planach mam wyjazd do stolicy by spędzić dwa tygodnie z moim skarbem, znając życie - będą udane, a może uda mi się zwiedzić kolejne miejsca.. :>

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie brzmi ten obóz taneczny! Ja ferii nie mam, ale przyznam szczerze... marzy mi się jakiś wyskok za miasto, odpoczynek i pełny relaks, oj marzy!

    Ślicznie wyglądasz i bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ferie mam przed sobą jeszcze, a póki co mnóstwo nauki :/
    Obserwuję! Świetne zdjęcia i bardzo podoba mi się ich przeróbka.
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny płaszcz! ♥ Zakochałam się haha. Co do ferii to mam je aktualnie i wykorzystuję to głównie na jakieś wyjazdy do kina itp oraz na rozkręcanie bloga :)

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna stylizacja, torebka skradła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne włosy! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już tydzień temu skończyłam ferie i tak naprawdę większość wolnego czasu spędziłam w łóżku... z choróbskiem. Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ferie spędzam bardzo aktywnie - w łóżku z katarem i gorączką :) Pięknie wyglądasz w tej stylizacji! Nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szarości ... uwielbiam ... u mnie też zapraszam obserwuję ♥
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy